Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/tz/public_html/public/wp-includes/functions.php on line 6114
Turizmoteka o Slavoniji: "Neotkrivene atrakcije Požeško - slavonske županije turistima sve privlačnije" - Turistička zajednica grada Pleternica
Povratak
Turizmoteka o Slavoniji: “Neotkrivene atrakcije Požeško – slavonske županije turistima sve privlačnije”

Turizmoteka o Slavoniji: “Neotkrivene atrakcije Požeško – slavonske županije turistima sve privlačnije”

Novi vizualni identitet, nagrade za turistički film, ali i za vrhunski smještaj, atraktivni sadržaji i sve kvalitetnija ponuda – ako već niste, vrijeme je da posjetite ovaj dio Slavonije.

Ako ste mala kontinentalna destinacija i iz godine u godinu bilježite sve bolje turističke rezultate, tada uspjeh nije slučajan. Upravo to potvrđuje Požeško-slavonska županija u kojoj je u proteklih šest godina broj kreveta porastao za više od 50 posto, a jednako toliko i broj noćenja, pa na području kontinentalnih destinacija bilježi najveći trend rasta. Osim toga, jedina je kontinentalna županija koja je u 2021. premašila ostvarena noćenja iz visoko uzlazne 2018. i to za 18 posto te ostvarila čak 95 posto noćenja iz rekordne 2019.

„U izazovnim vremenima pandemijske krize okupili smo tim stručnjaka koji je na najbolji način kreirao naše ključne poruke i komunicirao komparativne prednosti naše destinacije temeljene na brend i komunikacijskoj strategiji izrađene 2021. Naše kampanje su interaktivne i multimedijalne, prate suvremene turističke trendove i privlače moderne putnike. Prošle smo godine kreirali novi marketinški koncept s novim logotipom, ključnim porukama i modernim kampanjama te novim sloganom Zlatna Slavonija“, ističe Maja Jakobović, direktorica TZ Požeško-slavonske županije.

Ljepote tog dijela Hrvatske prikazane su i u atraktivnom promotivnom filmu Experience Golden Slavonia koji je do sada na međunarodnim festivalima osvojio čak osam nagrada, pa se s nestrpljenjem očekuju festivali u 2022. Svi koji se bave turizmom tvrde da je film iskorak koji čini razliku te jamči vidljivost destinacije bez direktnog ulaganja u 2022., ali i godinama koje predstoje.

Da su kampanje prošle godine pale na plodno tlo potvrđuje i analiza njihove učinkovitosti u 2021. Primjerice, samo u okviru online kampanja ukupno je ostvareno više od 300 tisuća čitanja članaka, više od 2,8 milijuna impresija i više od 15,5 tisuća klikova. A kad su društvene mreže u pitanju, samo u prosincu promotivne objave na Facebooku ostvarile su više od 590 tisuća impresija s dosegom većim od 330 tisuća korisnika i 35 tisuća interakcija na objave. Ove brojke govore kako je riječ o iznimno uspješnim i kvalitetnim kampanjama s odličnim omjerom uloženog i dobivenog.

Realizirano je više od 140 pojedinačnih objava u tisku kao i TV kampanja, a dvije su bile iznimno uspješne – ljetna tv kampanja u suradnji s poznatim Zlatnim lugom iz Požege i novootvorenim aquaparkom Shhhuma iz Velike te adventska, također u suradnji s aquaparkom Shhhuma i TZ Zlatni Papuk.

Maja Jakobović ističe kako je fokus promocije u takvom tipu kampanja na kvalitetnoj ponudi i sadržajima, a toga u ovoj županiji ne nedostaje. Osim veličanstvenog Parka prirode Papuk i najboljih hrvatskih graševina s tri vinogorja među kojima je i nagrađivano Kutjevačko, sve je više multimedijalnih sadržaja poput Terra Panonice u Pleternici i Kuće Panonskog mora u Velikoj.

Uspjeh koji potkrepljuju brojke temelji se na višegodišnjem dobro promišljenom djelovanju, upornom radu i efikasnom usmjeravanju ograničenih budžeta u prepoznatljivost destinacije Požeško-slavonske županije.

Izvor: Turizmoteka

Skip to content